Gröna Lund?

Hejsan

Idag har jag bara tagit det lugnt sov till 10 imorse heeeelt sjukt har typ aldrig gjort det förrut..:P
men det var säkert för att jag har klivit upp så tidigt varenda dag och nu behövde kroppen viiila...
Imorgon ska Ante jobba en stund på dagen och jag har hört rykten om att det ska bli piss väder fan fan fan...
vill ju soooola...
Hoppas att jag vaknar till lite sol iaf imorgon...

Förövrigt är det så otroligt skönt att vara ledig på helgerna älskar att veta att man jobbar fem dagar sedan är man ledig..=)
wonderful....

Kollade på sommarkrysset ikväll och kanske är det så att vi kommer att vara där nästa helg, hade önskat att det hade varit om två helger men det blir nog bra till helgen också..=) det e ju bra artister då också...

Sitter och kollar runt lite på vad som finns på grönan, kanske vågar jag åka något iaf?
Anders får dock inte tvinga med mig att åka något är verkligen skíiiit rädd...

God natt på er..

KRAM

Kommentarer
Postat av: Starlet

Inte ska du vara rädd. :) Du påminner väldigt mycket om lilla nasse du. Hoppas ni får det kul i Sthlm!



Kram

2008-07-06 @ 11:29:32
URL: http://starletspalace.blogg.se/
Postat av: malin

foljer garna med och aker lite med ante ja :) kram

2008-07-06 @ 23:32:46
Postat av: Maria

Till Malin.

heheh aa eller hur?

vi har typ sett två eller tre saker som jag kan åka/gå lustiga huset, kärlekstunneln och vad va det mer. kanske den där gungan som man åker runt runt på..KRAM systeryster

2008-07-07 @ 18:04:34
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: malin

snalla kan jag inte fa folja med eller gar det inte?

2008-07-07 @ 22:17:29
Postat av: malin

far vi sova hos er en natt? vad vill ante aka da?

2008-07-07 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0