Sjuk idag...

Hej

Imorse när jag vaknade kände jag mig lite konstig i kroppen, seg osv...
nu ligger jag i sängen och nyser och är sjukt snuvig och har ont i halsen... Yes!, det är precis såhär en helg ska spenderas ligga i sängen!!

USCH!!

Väntar på att Anders ska sluta jobba så han får komma hem och ta hand om mig..

Förrästen igårkväll va jag och Anders ute och gick för det var ju så sjukt varmt ute...himla skönt...
Iaf.. jag har typ aldrig sett en räv någongång men igår då såg jag en inte långt ifrån stan..den var sååå sööt och den bara stog och tittade på oss sedan följde den efter en bit och den var inte alls rädd...ooo va söööt den var...

Sedan såg vi också en superminiliten kanin...kan inta ha varit många veckor gammal...sååå sööööt...
såfort jag ser en kanin då tänker jag på min och syrrans första kanin SKUTTEN....
Söötare kanin får man leta efter... ska leta reda på en bild på han så får ni se...
Han var så snäll och go...Han var så människotokig så det var inte sant...han ville alltid sitta i knä och man kunde sitta i hans bur och vara ledsen och han kom fram till en och tröstade en...oo min ÄLSKADE Skutten...saknar han sååå...
Sedan nu har vi också två kaniner (hemma i sundsvall) men dom har byggt ett hål så dom ser vi sällan...dumma kaniner...hanar är bättre än honor tycker jag..!

Dessa två är bara busar...men sööta ändå...
image233

Ha en bra dag allihopa....

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja vi skulle ha tagit med kameran igår.. riktigt fin räv det där.. ingen skabbräv.



Kaninen var jätte liten.. tur att räven inte var i närheten då.. :)



Ja era kaniner ser man inte mycket av... de gömmer sig så fort de hör att något rör sig. (typ)

2008-07-05 @ 17:42:20
Postat av: Maria

ja dom e lite skygg:P

2008-07-05 @ 17:44:54
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0