Jag vill göra något...

heeellooo...

Fredag idag och jag har en sån sjuk längtan av att göra något.. jag känner otroligt pigg också trots att jag klev upp 5 imorse...What is happening?
Nå åter till vad jag vill göra, jag vet inte riktigt vad jag vill göra sådär precis men något som jag skulle tycka skulle vara roligt skulle vara ifall jag fick gå på typ någon spelning av något av mina fovvo band..=)
skulle även vilja hitta på något mysigt tillsammans med Anders, vet dock ej vad...

Satt och tänkte på det idag.. jag och Älsklingen har aldrig varit ute och ätit fin middag tillsammans på någon restaurang...och hur länge har vi varit tillsammans? jo 3 1/2 år!!!
Faaan, detta är sinnessjukt.....

Vi måste börja göra saker tillsammans och det är Nuuuuu!

Synd att han jobbar så mycket i helgen...men nästa helg är vi ju i Stockholm och då blir det mycket myyys och härliga stunder förhoppningsvis i Soooliga Stockholm, Lisa be till vädergudarna...

Nä nu ska vi ut och gå jag och Ante...det är ju också roligt..hehe mysigt iaf..

Trevlig helg!!

KRAM PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0