Underbaaart

Idag har jag och svägerskan jobbat ihop=)
oo va vi har pladdrat idag, eller vi och vi mest jag=))
såå himla härlig dag älskar sånna...tiden har gått superfort..wihooo...

Maja och jag är på något sätt ganska lika men vi samtigt ganska olika...förstår ni?
vi tycker och tänker oftast lika dant.. vi har ganska lika smak vad det gäller mycket förrutom musik..=))
Maja You are the best!!


Håller nu på att laga mat..ehm ensam...hallå ekar det härinne eller? Ante man är icke hemma..=S 
Men men...Korv och spaghetti får det bli idag..mums...

Fyra dagar kvar till Stockholm...YES!!


Angående min magbild...

Jag har ätit precis som vanligt, och för en gångs skull så har jag en mage som jag trivs med..det e lixom bara det.. jag bantar ej, skulle aldrig göra, gud så hemskt...
Äter onyttigt ibland...(ibland mer ofta än vad jag borde)
Jag tror att enda skilldnaden är att jag använder kroppen mycket på jobbet...drar, lyfter, upp och ner upp och ner heeela dagarna...
Jag känner lixom i hela kroppen att det händer något. Armarna blir fastare magen blir fastare och jag mår bättre av att känna att min kropp känns Fit!!!

THAT'S IT....



Ikväll blir det väll tv'n för heeela slanten...men även lite bloggtittande...

KRAM

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

hehe nasse, inget att vara nervös för!!

2008-07-07 @ 19:22:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Li

TACK :D

2008-07-07 @ 20:13:06
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0