Plockdag

Onsdag

Idag så har jag haft en sån här dag då man byter jobb stup i kvarten på jobbet..gillar dock inte det...För sen när man ska räkna ihop alla timmar och få det till 8 så kan det vara lite knöligt ibland...som idag t.ex..

plus att vi måste räkna in varje kvart räknar hela tiden 0.25 + typ 0.75 + 3.25..

och bla bla bla...detta är dryyyygt..tar så lång tid innan man kommer ifrån jobbet...


Nu när jag väl är hemma från jobbet så har jag lagat mat, städat och håller även på att packa...
Jag och Ante drar ju till Stockholm på Fredag och imorrnkväll åker jag upp till Sundsvall en snabbis...Tåget går strax före 18.00....Måste hem pågrund av att jag ska till tandläkaren på fredag morgon...

Tandläkare är något som jag inte tycker om jag tycker att det är hemskt att gå dit..usch..!
hoppas allt går bra ändå...

Nä nu lär jag packa lite...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anders

ja nu ska ut å resa lite :D



tandläkaren är inte farlig älskling.. lovar.. hatar också att gå dit men mest för att jag hatar när de fyller käften med halva tandläkarmottagningens utrustning och säger "Kan du gapa lite mer?"... det är drygt... puss

2008-07-09 @ 21:05:13
Postat av: Maria

Till Anders..

hehhe du e så himla gullig när du beskriver saker älskling..

puss

2008-07-09 @ 21:16:05
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

TACK=)

2008-07-09 @ 21:20:37
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0