Har ni landat än eller?

Tjena!!

Jag sitter just nu och väntar på att mamma och pappa ska höra av sig till mig och säga att dom har landat i Västerås...
Dom ska eventuellt hit och sova inatt...det blir ju trevligt..=)
fasst dom lär komma sent issåfall...men men...

Idag på jobbet har det varit drygt tycker jag, det e så dryyygt med folk som inte kan hjälpas åt...usch...
jag blev skit förbannad på typ alla plckt tjejer idag..vilka typer dom är en del...
blää...

En del tjejer på jobbet är lixom supergulliga och snälla och hjälps åt och gör det lixom roligt att vara på jobbet men en del...dom ja, dom gör inte annat än förstör..=S

Det e något najst program på 5 an som jag ska titta på nu...

KRAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja människor som inte vet hur man samarbetar är de värsta som finns.. är inte så svårt att göra det kan man tycka men en del klarar inte av det..



hoppas det går bättre imorgon älskling..



pussar

2008-07-08 @ 21:35:50
Postat av: Maria

Det hoppas jag me...=)

puss

2008-07-08 @ 21:39:34
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

hur ihela friden har du missat det då? haha!!

den va bra iaf=) kollar du serien?

2008-07-09 @ 12:32:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0