1 a klass

Hejsan..

Vårat kylskåp är nu lagat det var tydligen bara något enkelt...bra det..så nu har vi kylskåp igen..dock är det ganska tomt..var ju tvungen att kasta rätt mycket...=S

Ikväll ska jag packa för resan  till Sundsvall...hehe jag har as bra tågbiljett också..=)
1 a klass var billigare än 2 a så då blev det 1 a klass..vilket betyder att jag får tillgång till trådlöst internet..hehehhe jag kan kolla internet heeela vägen till Sundsvall=) wihoooo

och vad har jag gjort idag då? Jooo jobba började klockan 6 imorse...men det gick ju bra det också...slutade klockan 15 så det var ju perfekt...
gick sedan lite på stan och köpte present till svärmor och svägerskan och även presenter till min bästa kompis bäbis..=)

Imorrn börjar jag också klockan 6...liiite segt att kliva upp 4.45..man vill bara somna om när man tittar på klockan den tiden...men såfort man har duschat så är man vaken...tur e väll det?

Ne nu ska jag vika färdigt alla trådpaket och kalsonger och annat trevligt.:P

KRAAAAAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas resan går bra!! Vad kul att du tyckte vi var fina! =) Ha det bra...kram =)

2008-07-16 @ 20:55:37
Postat av: Anders

Ja vår kyl ser tom ut.. å inte lär den bli så mycket fullare nu heller.. :)



Ja det är lite jobbigt att vakna då... ja kan ju inte somna om jag heller... :) men jag överlever.. :D



pussar

2008-07-16 @ 21:03:20
Postat av: Lisa

No problems :) allt bra med dig?

2008-07-16 @ 21:39:47
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det låter ju helt toppen! :) jo det är bra här med du.

Kram

2008-07-16 @ 23:03:47
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Nea

tack vad du är söt :D

2008-07-17 @ 02:59:30
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0