Respektslöst!

Idag har vi haft friskvård på skolan.. det betyder att man får välja på att gå och simma, gå till korpen och träna, ha avslappning (sova) eller gå ut och gå.
Idag så ville jag sooova (brukar göra det på tis på friskvården) aa vi va typ fyra st där från början.
Efter 15 min max vaknade jag av att skivan som vi lyssnade på började haka upp sig...irrrrriterande..
Nån stängde av den sen försökte jag att somna om... jag somnade igen sedan en kort stund därefter så kom en person på skolan in och började prata med nån och störa, spela spel med ljud....
RESPEKTLÖST!!!!!

Tänk att folk jämt ska förstöra för andra.

Jag idag:
image323

Klänning   Åhléns
Linne         BikBok
Leggings  Gina Tricot


Nu ska jag kolla på tv.

Kram

Kommentarer
Postat av: starlet

Sa jag att David skulle åka kl 13 imorgon? Jag menade förstås på fredag. *yr* Kram

2008-02-06 @ 20:22:11
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: Nea

mia vad gullig du är, tack för uppdateringen! puss

2008-02-06 @ 21:25:45
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0