Plugg

Imorse vid åtta ringde väckarklockan, och vi båda funderade två sek ifall vi skulle ut och gå idag me, och yes så blev det..fan va vi har varit duktiga denna helg..=) vi ska nog fortsätta med detta när vi är kvar i Gävle på helgerna...
I LOVE GÄVLE...sometimes...hehehe

Här ska nu pluggas medans Anders är i väg med en kompis och gör skolarbete..=S

-Tänkte ge mig in på Eng Essey...den ska vara på tre sidor och jag tänkte skriva om När jag var i London...man kan ju faktiskt göra det enkelt för sig om man vill..
-Har även Historia att läsa några sidor + svara på frågor...
-Just det har ju också ett specialarbete som väntar..och matten finns ju alltid..

Hahah fullt upp har jag..


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0