Trasigt hjärta..

Hejsan..

Idag har Anders åkt härifrån, det känns så tomt...
usch va jobbigt detta är..vi måste få någon ordning på våra liv...

Jobbet känns så bra, jag känner mig glad och dagarna går så fort så att jag inte hinner med..
önskar att jag kunde hitta ett jobb liknande detta och att jag får bo tillsammans med Anders...

Bara så att ni vet jag och Anders är inte påväg ifrån varandra...snarare tvärt om..;)

jag vet att jag lovade att det skulle bli dagens outfit när jag flyttade hit upp, jag måste tyvärr säga att jag inte tänker visa några sånna... inte varje dag utan någon gång ibland...


Det är så mycket hela tiden här...händer någonting jämt..jag har så svårt att hinna med att blogga..jag lovar att blogga så mycket jag bara kan..

Kraaam kära läsare..

 

Kommentarer
Postat av: Anders

ja inte är vi på väg att göra slut inte.. "kan ju inte lämna dig" :D

Hehe ja det är hektsikt för dig där uppe :P



Älskar dig... puss puss



2008-12-12 @ 07:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0