Dom senaste dagarna

Hej

Ledsen att det har varit dålig uppdatering, men jag har haft så mycket sedan jag flyttade upp hit..
Igår var jag ut till farmor och farfar och hjälpte dom lite, klippte håret på farfar dammsög lite osv efter det drog jag vidare till mormor och morfar, hämtade mormor och åkte och köpte tre par skor som jag ska ha på Åhléns..=)
(se nedan)
På kvällen var vi iväg på sminkparty, provade lite mineralsmink. Fick dock en liten allergireaktion när jag provade en foundation. Men nu har jag fått låna hem den och ska prova den med mina borstar så får vi se vad som händer....

Hög Stövel från Skopunkten.com 
199:-

Känga från Skopunkten.com
99:-

Känga från Skopunkten.com

199:-

Idag var första dagen på Åhléns och det kändes jätte bra..=)
Så nu har jag lärt mig kassan relativt bra..
om ni nu undrar... så hade jag dom skorna som är i mitten på mig idag..sköna var dom också..

Imorgon är jag ledig hela dagen då ska jag baka...=)
lussekatter, knäck och ischoklad blir det då..

GOTT....

Vad har ni haft för er då?

Kram

Kommentarer
Postat av: Anders

Du har fullt upp du hör jag.. :)



pussar

2008-12-03 @ 21:33:39
Postat av: Maria

Till Anders:

Joo du..!

hehehhe men jag jobbar nu heeelt plötsligt mindre än dig..faan då får ju du meer lön än mig...triiist..

puss gullunge..

2008-12-03 @ 21:48:04
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0