Min Jul

Heeey

Idag har jag jobbat...
ok då ni får väll en outfitbild..




Dagens Outfit:

Tunika ¤  Åhléns
Linne  ¤  Gina
Viktoria Beckham Jeans ¤ Thailand
Midjebälte ¤  Gina
Armband  ¤  Lånat av mamma=)

Gillar när jag har nyfärgat hår...
I feel like an angel...



JULKLAPPARNA

Jag och Anders fick:

En Bil, kan ni fatta mamma och pappa har köpt en bil åt oss..jag dööör...en väldigt liten och gammal bil..men en bil..
Två skålar
Salladsbesick
Pasta gryta
Svarta tallrikar, skålar och assietter, haha vet inte hur det sista stavas men ändå..
Servetter
Någon sorts mått
Mormor hade gjort en duk
Handdukar

Jag Fick:

Nagelfil med 4 olika steg för att få perfekta naglar
Rosa halsduk
Vit Mössa
Jeans leggings
Svart halsband
Gina linnen
Parfym
Ljus
Kläder
Underkläder
Jul Te

 
 

Hihi min och antes bilnyckel..


Bilen ska vi hämta till våren känns superbra..=)
vi har lixom ingen plats för den nu..
Pappa ska byta olja och fixa till den..
lovely..

Ha det bra

Kramis

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:...

Wow!!

bästa julklappen.. bil!! fan va skoj!

2008-12-27 @ 12:40:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anders

Ja bilen var en bra julklapp.. kan ju komma till användning.. :D



pussar

2008-12-27 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0