Idolvinnaren Kevin

Hejsan Hejsan..

idag har det varit toklugnt igen på jobbet...NÄR tänker alla julhandla, jag fattar ingenting...
det är lixom lite folk mellan 12 och 13 men sedan är det typ lugnt..hur kan det vara så..?
Snart kommer det att smälla till bara och då kommer alla...

Imorgon hade jag ev tänkt att åka ner till Älsklingen och till våran lägenhet...
Miss my baby Booooo...

hoppas att jag kan åka...


Ikväll har jag suttit och kollat på Idolfinalen
Kevin vann för er som missat det...
Jag tycker att det var helt rätt...

Kul också att de som varit med tidigare i Idol var med i början...hehehe


Nu ska jag plocka ihop några saker som jag ska ha med ev till Gävle..

Kram på er söta läsare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0