En bra dag...tyyyp

Hej..

Idag känndes allt så bra på jobbet jag höll snitten och låg till och med lite över...superbra..!
även fasst jag hade köket så klarade jag av snittet...
Jag var helt säker på att jag skulle typ ligga 1 1/2 timme före det normala snittet..men då händer det...
En av killarna på lagret välter en av våra pallar och jag fick packa om hela j***a pallen...SUCK!!
Liiiite less man blev då...så istället för att jag skulle lega något över snittet så hamnade jag precis på snittet..tyyyyp...!
Dom nya tjejorna som började denna vecka hade bättre snitt än mig...=(

men men...

Imorrn ska jag vara på lagret med Jocke..=)



Ikväll ska jag bara ta det lugnt..
Det vill säga kolla på tv alt film krypa ner under täcket och knapra solrosfrön..hehe min nya drog...



Love it

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anders

Hehe ja du har verkligen fastnat för de där solroskärnorna... :)



bra det...



pussar

2008-08-26 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0