Sundsvall

Som ni vet så vill jag ju tillbaka till Sundsvall...
Detta är anledningen..

Sundsvall By Night..

Älskar det så otroligt mycket... Vackert...

I byggnaderna som ni ser framför er ligger shopping butikerna...

Gillar de gamla byggnaderna i Sundsvall...

Gallerian In

En underbar och trivsam atmosfär

Birsta City

Runt 90 butiker vem kan klaga??



Timrå ik... man får ju gå och se favvo laget...

Jag får möjligheten att träffa mamma och pappa, syrran oftare..
Även mormor och morfar och farmor o ch farfar...

Jag kan låna lill micran av mamma och pappa..=)
*Stolt*


Hoppas att vi kommer att flytta upp...

Jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: Anders

90 butiker? Vart skriver jag upp mig på klaglistan? ;) tycker det räcker att ha en mataffär så man kan köpa mat.. :D



ja du kan ju låna micran om du vill det.. bara jag slipper köra så är det ok... :P



pussar

2008-08-28 @ 19:45:08
Postat av: Maria

jag ska låna den så att min älskling får köra..du älskar ju micran..

hahahhaha

2008-08-28 @ 19:49:35
URL: http://gossimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0