Övertid Övertid

Hejsan

idag har jag varit på jobbet till 16...

efter jobbet skyndade jag mig hem när jag kom hem åt jag och Ante köttfärspaj som han hade gjort...
sedan stressade vi iväg till bion...hehe vi tog ett sånt här spontan bio besök...
Vi såg Narnia...jag tyckte den var mycket bra faktiskt..gillade första filmen också...Bion började 17.30 så liite brottom hade vi...

Nu när vi kom hem har vi städat lite grann och fikat..

Men nu måste jag gå och sooova imorrn ska jag börja jobba klockan 5.00, klockan 3.45 ringer Alarmet..jag kommer fan inte fatta att jag ska upp...

omg..

På söndag ska vi också jobba, har tydligen blivit mycket att göra helt plötsligt..hehe så 11- 16 på sön...
mycket pengar bliiir det..=)

wihooo e så glad att jag får chansen....

Natti Natti



Kommentarer
Postat av: Starlet

Hihi, din workoholic :) Fast jag känner igen det där. Puuh.



Kram

2008-08-07 @ 22:56:14
URL: http://starletspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0