Kan man få lite tips?

Hellooo..

E ju supertråkigt väder ute så det blir lixom ingenting gjort känner att jag inte orkar heller men iaf...regn regn regn...

Imorgon börjar man jobba också...ska vara inne i kitten hela veckan som det verkar det blir ju kul...=)
det ryktas om mycket jobb också vi får väll se kanske blir lite övertid...
men det kan jag allt ta...
money money...

Jaha vad har jag gjort idag då?
Jo jag har ju sett den där Ps I Love You...
Den var heeelt ok faktiskt...kanske lite seg på sina ställen men annars bra..=)
Jag har även strykit lite har kollat lite på nätet om jag kan hitta något som Ante lante kan jobba med...han kommer som det ser ut nu inte att fortsätta på willy:s och då behöver han ju något nytt...

Har ni Gävlebor något tips...kläm fram det!!

Ne nu ska jag vila lite tror jag..

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0