Yeees....!

Idag har världens bästa grejj hänt mig...Jag har fått jobb...=)

Jag är så lycklig...jag kan inte fatta det...dock är det inte i Gävle..men jag hoppas på att fler hör av sig så att jag kan få välja lite...Annars kommer jag att jobba på Åhléns i Sundsvall...
skulle vara jätte roligt men jag kommer längta ihjäl mig efter min älskade Anders...

Men vi får se hur det blir...än är det inte sommar...


Länge sen jag la upp dagens outfit...men här kommer en iaf...

image441

Linne ¤  Gina Tricot
Klänning  ¤ Åhléns
Leggings  ¤  Gina Tricot

Nu ska vi ut och gå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har glömt mobilen hemma! Gaaah! Får ångest när jag tänker på att den ligger hemma och ringer. Jag fick skjuts till Sthlm så det blev lite bråttom.

GRATTIS till jobbet! Åhléns är inte dåligt det inte! Kram

2008-04-18 @ 22:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0