Studentklänning

Hejsan..

ursäkta för mitt dåliga uppdaterande..:S

Men idag iaf så ska jag och mamma och Anders gå på stan, vi var ute i valbo igår och shoppade student klänníng. jag kan knappt tro mina ögon men i min garderob hänger nu min studentklänning-..=)
Fick även en annan klänning som jag ska ha på kvällen när jag har tagit studenten...

Fick även ett par skor..dom var jätte söta..

Bilder kommer 23 maj...den som väntar på något gott....

mamma köpte även en outfit till mig som jag ska ha när jag spelar upp teatern...=)
I am happy..

Men som sagt idag blir det lite kolla på stan, vid 5 tiden åker vi till Sundsvall...ska till läkaren imorgon...

Ha det bra...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Starlet

Jaa vi ses på tisdag! Hoppas det går bra hos läkaren! :) Kram

2008-04-13 @ 11:17:12
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: Carina

Du måste ha världens snällaste mamma du.
Jag är jättenyfiken på klänningen.
Kram Carina

2008-04-14 @ 18:24:02
Postat av: Maria

Min mamma är den bästa..=)

du får se på studenten..

2008-04-15 @ 14:44:18
URL: http://gossimia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0