Påsklovet

Heeejsaaan

Jaha ett litet blogguppehåll har det nu varit, men nu kommer massor med bilder..=)

Har ju färgat håret...blond och fin igen..=)
image413

Lite istappar...
      
Mormor och morfars Ockelbo skotrar=)=)
Söta Vaa?

     

Morfar har köpt en liten leksak, eller ja liten...den e Stoooor..=)
Men den va kul att åka på..
image417

Stugan som mormor och morfar byggt, den gör så att jag kan sova hos mormor och morfar också.
Min mormor och morfar har ju hundar och jag är allergisk så det e ju perfekt att den här stugan finns..=)
image418

Mormor och morfars stuga..
image419


Nu ska jag stryka..=S

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anders

Där var det roligt... :D
Puss

2008-04-01 @ 21:46:54
Postat av: Starlet

Ser mysigt ut! :)

2008-04-01 @ 23:31:58
URL: http://starletspalace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0