Jag e bra

Snö snö och mera snö...


Jag är så glad så glad...jag och min älskade Anders ska få rustat i köket=)
Vi ska få kakel..planerar ju även att byta tapeter..

Det ska bli så roligt att få nytt..hoppas dom ska göra det snart...

Jag har faktiskt varit jätte duktig idag känner jag, jag har börjat på min historia läxa, jag har gjort klart funktions kapitlet i matte boken.
Så nu har jag 7 sidor kvar av hela matte B boken...fatta jag har snart klarat det...wohooooo..
Jag e bäst, jag e bäst, jag e bäst
Snart har jag B behörighet...





Nä nu blir det fika, sedan Top model...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Starlet

Vad duktig du är. :) När jag är klar med den här terminen så ska jag ALDRIG MER öppna en historiabok eller en mattebok! Jag kräx! Lyckos dig som har så lite kvar i matteboken. Jag har 2½ kapitel. :( Nu får jag verkligen leva upp till mitt gamla smeknamn, Speedy.
Kram, ses imorgon!

2008-04-09 @ 21:13:22
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: Anders

Ja du har varit så duktig idag älskling...
riktigt stolt över dig.. å matten har du varit duktig med hela terminen.. PUSSAR

2008-04-09 @ 21:31:40
Postat av: Nea

skiiit bra jobbat maria! :)

2008-04-09 @ 23:14:24
URL: http://linneagibbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0