Salsa

Hej!

idag när jag vaknade var jag på ett strålande humör, tog på mig min nya gröna klänning som jag fick av mamma i helgen till den hade jag ett par svarta leggings sedan chansade jag och tog mina bruna stövlar...när jag väl kom till skolan sa Sarah att hon tyckte att jag var fin, man blir så glad av sånt  iallafall jag=)...som första lektion hade vi livsåskådning... det var ganska kul vi fick jobba lite på egen hand och slå upp i boken och söka efter svar det var kul. Efter livsåskådningen var det dags för Salsa huuuuur kul som heelst jag älskar verkligen att dansa....mår hur bra som hellst av det....

När jag kom hem gjorde jag och pojkvännen pizza mycket bra blev resultatet...=)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0