Trött idag...

Idag är jag ortoooligt trött vet inte varför, har sovit bra och allt... tror att det är för att man stressar för mycket..jag är expert på det...suck...

image13

Vi hade hälsa och livsstil idag, jag gillar verkligen det, känner att jag behöver det. även fasst många saker får mig att minnas tillbaka till den DÄR tiden...den där hemska mörka onda tiden... förstår inte varför just JAG hamnade där. Jag hoppas att jag aldrig mer hamnar där.

Men jag känner mig glad att jag tog mig ur det mörka hålet och kom upp till ytan och fick se ljuset...

Tack Mamma, Pappa, Syrran, Mormor, Morfar och min ÄLSKADE ANDERS!!!
Utan er hade jag aldrig klarat det...


Kommentarer
Postat av: Sarah

hejsan:-) onda mörka tider är bra.. man lär sig så mycket av dom! och jag tror för att man ska känna total lycka behöver man olycka ibland. är du med? KRAM sötaste maria

2007-10-02 @ 13:24:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0