Kass Dag

Idag har jag varit hemma från skolan pågrund ut av att jag mår jätte dåligt. vet inte hur länge jag kommer att vara borta därifrån men det känns som att jag inte kommer att gå dit den här veckan.

Jag och min kropp är överens VI ORKAR INTE! 

Igår va jag och såg på hockey och då kände jag att något va fel, tidigare samma dag råkade jag svimma i klassrummet på so´n.... pinsamt värre usch...

SO NOW IT´S TIME FOR REHAB..............

Har även haft feber idag och har mest vilat och sovit...


Saknar er tjejer, ni vet vilka ni är.....


    


Kommentarer
Postat av: Sarah

Söta du.. blev det inte bra alls?
Lyssna nu noga på din kropp och var ledig om den kräver de:-) PUSS PÅ DIG
och krya på dig... p.s alla frågar hur du mår...

2007-10-17 @ 21:16:54
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Lisa

Krya på dig!!

2007-10-18 @ 11:29:27
URL: http://starletspalace.blogg.se
Postat av: maria

Jag mår skit...jag kommer inte att komma den här veckan. vi får ser hur det blir med allt. tack tjejer ni e bäst!

2007-10-18 @ 13:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0